Tietoa jäsenyydestä

Tule mukaan yhteisen asian hyväksi ja liity jäseneksi Pohjanmaan ADHD-yhdistykseen! Jäseneksi ovat tervetulleita kaikki henkilöt, joita toimintamme kiinnostaa yksilöistä ja perheistä ammattilaisiin. Yksityiset henkilöt tai yritykset/yhteisöt, jotka haluavat tukea yhdistyksen toimintaa, voivat halutessaan liittyä yhdistyksen kannatusjäseniksi. Kannatusjäseniä koskevat samat jäsenedut kuin varsinaisia jäseniä. Jäsenenä sinulla on mahdollisuus vaikuttaa yhdistyksen toiminnan sisältöön ja laatuun.

Jäsenetuina mm.:
-4 kertaa vuodessa ilmestyvä ADHD-liiton Verraton-lehti
-jäsenkirje ajankohtaisista tapahtumista ja asioista
-alennetut jäsenhinnat maksullisiin koulutuksiin ja tapahtumiin sekä mahdollisuus osallistua jäsenistölle suunnattuihin ilmaisiin tilaisuuksiin

Pohjanmaan ADHD-yhdistys on valtakunnallisen ADHD-liiton jäsenyhdistys. Liittyessäsi yhdistyksen jäseneksi liityt samalla myös liittoon. Jäseneksi liityttyäsi saat muutaman viikon sisällä postitse ADHD-liiton tervetuliaispaketin.

Tervetuloa jäseneksi! Liity allaolevan linkkin kautta:

Liity jäseneksi