Information om medlemskap

Kom med som medlem i Österbottens ADHD-förening för den gemensamma sakens skull! Alla är välkomna att bli medlem och delta i verksamheten som är av intresse för yrkesverksamma, enskilda och familjer. Individer eller företag/organisationer som vill stödja föreningens verksamhet kan ansluta sig som stödmedlem. Stödmedlemmarna erbjuds samma förmåner som ordinarie medlemmar. Som medlem har du möjlighet att påverka föreningens verksamhet och kvalité. Österbottens ADHD- förening är en nationell förening i ADHD-förbundet. När du ansöker om medlemskap i föreningen så blir du även medlem i förbundet, och du får om ett par veckor per post välkomstpaket från ADHD-förbundet.

Som medlem får du förmåner så som:
-4 ggr/ år publiceras ADHD-förbundets medlemstidning
-Medlemsbrev med aktuella händelser
-Rabatterade priser på avgiftsbelagda skolningar och händelser samt möjlighet för medlemmarna att delta i gratis evenemang

Välkommen som medlem till vår förening! Klicka på länken här under, den tar dig till Adhd-liittos hemsida.

Välj -Liity  *henkilöjäseneksi yhdistykseen* och sedan  – Yhdistysvalinta *Pohjanmaan Adhd-yhdistys, Österbottens Adhd- förening* och fyll i era kontaktuppgifter. Medlemskapet kostar 20€/år